ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Плахтій О.П

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LXII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

21.03.2024

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    3

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 3615
Про здійснення повноважень у сфері   державної реєстрації актів цивільного стану

УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області

(62 СЕСІЯ ВОСЬМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
 
Р І Ш Е Н Н Я         
 
від  21  березня 2024 року                № 3615
 
 
Про здійснення повноважень у сфері  
державної реєстрації актів цивільного стану

 

 
           Відповідно до статті 25, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини першої статті 4 та частини другої статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Мін’юсту від 29.10.2012р. №1578/5, зареєстрованим у Мін’юсті02.11.2012 р. за №1845/22157, Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 року за №52/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за №719/4940,міська рада
 
В И Р І Ш И Л А :
 
1.Здійснювати повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану -проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті на території Трускавецької міської ради Львівської області.
2. Визначити Відділ державної реєстрації Трускавецької міської ради виконавчим органом для здійснення повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.
3. Визначити уповноваженими особами на проведення державної реєстрації актів цивільного стану начальника Відділу державної реєстрації Трускавецької міської ради КОСТИШИНА Романа Тарасовича, головного спеціаліста–державного реєстратора Федурко Р.В.  (на період відсутності Костишина Р.Т.), керівника сектору з питань реєстрації місця проживання відділу державної реєстрації Каліцун Олену Петрівну.
   3.1. для села Доброгостів та села Бистрий Дрогобицького району – ІРОДА Василя  Васильовича, старосту Доброгостівського старостинського округу;
   3.2. для села Модричі Дрогобицького району – ФЛЮНТА Мирона Любомировича, в.о.старорсти Модрцького старостинського округу;
   3.3. для села Орів та села Зимівки Дрогобицького району - СУХРОМЕНДУ Тетяну Петрівну, старосту Орівського старостинського округу;
   3.4. для села Станиля Дрогобицького району - ПАСІЧНИКА Павла Андрійовича, старосту Станильського старостинського округу;
   3.5. для села Уличне Дрогобицького району - МАЗУРИК Мар'яну Миколаївну, старосту Уличненського старостинського округу.
   4. Начальнику Відділу державної реєстрації Трускавецької міської рада Львівської областірадивжити передбачених законодавством організаційних та технічних заходів до забезпечення виконання повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.
4.Визначити начальника Відділу державної реєстрації Трускавецької міської ради відповідальним за:
   4.1. зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
   4.2. ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану;
   4.3. прийняття  від уповноважених посадових осіб, на яких покладено обов’язок проводити державну реєстрацію актів цивільного стану, звітів за встановленою формою;
   4.4. подання у встановлені законодавством порядку і строки до Дрогобицького  відділу державної реєстрації актів цивільного стану Дрогобицького району Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
   4.5. здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності посадових осіб, уповноважених на проведення державної реєстрації актів цивільного стану на території Трускавецької міської ради з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.
5. Внести зміни та доповнення до Положенні про відділ державної реєстрації Трускавецької міської ради та затвердити його у новій редакції, згідно додатку.
6.Секретарю міської ради ПОНОМАРЕНКО Наталії забезпечити інформування Дрогобицького відділу державної реєстрації актів цивільного стану Дрогобицького району Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про прийняття цього рішення, надіславши їм копію.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань (освіти, культури, соціального захисту, охорони здоров`я, молодіжної політики), депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування.
.
 
 
          Міський голова                                                           Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ