ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 332
Текст:
УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
(_____________СЕСІЯ ВОСЬМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
Р І Ш Е Н Н Я
від 03.02.2021 року № 332 |
Про затвердження структури
виконавчих органів Трускавецької
міської ради та їх загальної чисельності
У зв’язку з проведенням адміністративної реформи, відповідно до пункту 5 частини першої ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Створити відділ з питань землекористування в управлінні містобудування, архітектури та землекористування.
2. Створити сектор з питань реєстрації місця проживання у відділі державної реєстрації.
3. Створити інспекцію з питань праці.
4. Змінити назву управління розвитку міста на управління розвитку громади.
5. Затвердити структуру виконавчих органів Трускавецької міської ради згідно з додатком.
6. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 160 штатних одиниць.
7. Рішення № 12 від 01.12.2020 року «Про затвердження структури виконавчих органів Трускавецької міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на голову постійної депутатської комісії з гуманітарних питань (освіти, культури, соціального захисту, охорони здоров’я, молодіжної політики, депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування А.Тріщука.
Міський голова А.Кульчинський
Додаток
до рішення міської ради
№ ___ від _______2021 р.
П Е Р Е Л І К
управлінь, відділів та інших виконавчих органів
Трускавецької міської ради
1. Керівники міської ради - 7 одиниць
2. Старости - 5 одиниць
3. Радник міського голови - 1 одиниця
4. Відділ з питань депутатської діяльності - 3 одиниці
5. Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому - 6 одиниць
6. Юридичний відділ - 3 одиниці
7. Відділ бухгалтерського обліку - 5 одиниць
8. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю - 2 одиниці
9. Центр надання адміністративних послуг - 3 одиниці
10. Відділ державного архітектурно-будівельного контролю - 3 одиниці
11. Управління розвитку громади: - 7 одиниць
- планово-економічний відділ (2)
- відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)
- відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)
12. Управління містобудування, архітектури та землекористування: - 10 одиниць
- відділ містобудування і архітектури ( 2 )
- відділ з питань землекористування ( 6 )
- служба містобудівного кадастру ( 1 )
13. Інспекція з питань благоустрою - 3 одиниці
14. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту - 3 одиниці
15. Служба у справах дітей - 3 одиниці
16. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної,
мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення: - 7 одиниць
- сектор з питань цивільного захисту (2)
17. Відділ міського архіву - 2 одиниці
18. Відділ ведення Державного реєстру виборців - 2 одиниці
19. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи - 1 одиниця
20. Господарська служба - 13 одиниць
21. Відділ державного реєстрації : - 10 одиниць
- сектор з питань реєстрації місця проживання (7)
22. Відділ комп’ютерного забезпечення та
технічного захисту інформації - 2 одиниці
23. Інспекція з питань праці - 2 одиниці
24. Спеціаліст з питань розвитку аграрного сектору економіки
та розвитку сільських територій - 1 одиниця
Всього: - 104 одиниць
Перелік самостійних відділів та управлінь
1. Управління праці та соціального захисту населення - 26 одиниць
2. Фінансове управління - 13 одиниць
3. Відділ освіти - 4 одиниці
4. Відділ культури - 3 одиниці
5. Управління комунальної власності - 3 одиниці
6.Управління житлово-комунального
господарства і будівництва - 7 одиниць
Всього: - 56 одиниць
Загальна чисельність - 160 одиниць
Секретар міської ради Н.Пономаренко