ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

V

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    18
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    5

     УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
 
 (П'ЯТА СЕСІЯ  ВОСЬМОГО  ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
від  04.02.2021 року                                        № 314
                       
 
Про затвердження структури
виконавчих органів Трускавецької
міської ради та їх загальної чисельності
 
 
            У зв’язку з проведенням адміністративної реформи, відповідно до пункту 5 частини першої ст. 26   Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада
 
В  И  Р  І  Ш  И  Л  А  :
 
          1.  Створити відділ з питань землекористування в управлінні містобудування, архітектури та землекористування.
         2. Створити сектор з питань реєстрації місця проживання у відділі державної реєстрації.
         3.   Створити інспекцію з питань праці.
         4.   Змінити назву управління розвитку міста на управління розвитку громади.
         5.   Затвердити структуру виконавчих органів Трускавецької міської ради згідно з додатком.
         6. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 160 штатних одиниць.
         7.  Рішення № 12 від 01.12.2020 року «Про затвердження структури виконавчих органів Трускавецької міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
         8.  Контроль за виконанням рішення покласти на голову постійної депутатської комісії з гуманітарних питань (освіти, культури, соціального захисту, охорони здоров’я, молодіжної політики, депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування А.Тріщука.
 
 
            Міський  голова                                                  А.Кульчинський
 
 
 
Додаток
                                   до рішення міської ради
                                   № ­­­­­­­­­­­314 від 04.02.2021 р.
П Е Р Е Л І К
управлінь, відділів та інших виконавчих органів
 Трускавецької міської ради
1. Керівники міської ради                                                                                        - 7 одиниць
2. Старости                                                                                                              - 5 одиниць
3. Радник міського голови                                                                                       - 1 одиниця
4. Відділ з питань депутатської діяльності                                                             - 3 одиниці
5.  Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому                           - 6 одиниць
6. Юридичний відділ                                                                                                - 3 одиниці
7. Відділ бухгалтерського обліку                                                                             - 5 одиниць
8. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю                               - 2 одиниці
9. Центр надання адміністративних послуг                                                           - 3 одиниці
10. Відділ державного архітектурно-будівельного контролю                               - 3 одиниці
11. Управління розвитку громади:                                                                          - 7 одиниць
      - планово-економічний відділ (2)
     -  відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)
     - відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)
12. Управління містобудування, архітектури та землекористування:                 - 10 одиниць
       - відділ містобудування і архітектури ( 2 )
       - відділ з питань землекористування ( 6 )
       - служба містобудівного кадастру ( 1 )
13. Інспекція з питань благоустрою                                                                       - 3 одиниці
14. Відділ у справах  сім’ї, молоді та спорту                                                         - 3 одиниці
15. Служба у справах дітей                                                                                   - 3 одиниці
16. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної,
мобілізаційної роботи  та цивільного захисту населення:                                   - 7 одиниць
    - сектор з питань цивільного захисту (2)
17. Відділ міського архіву                                                                                       - 2 одиниці
18. Відділ ведення Державного реєстру виборців                                                 - 2 одиниці
19. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи                                                - 1 одиниця  
20. Господарська служба                                                                                        - 13 одиниць
21. Відділ державного реєстрації :                                                                         - 10 одиниць
     - сектор з питань реєстрації місця проживання (7)
22. Відділ комп’ютерного забезпечення та
      технічного захисту інформації                                                                          - 2 одиниці
23. Інспекція з питань праці                                                                                    -  2 одиниці
24. Спеціаліст з питань розвитку аграрного сектору економіки
      та розвитку сільських територій                                                                       - 1 одиниця
      Всього:                                                                                                            -  104 одиниць
 
Перелік самостійних відділів та управлінь
1. Управління праці та соціального захисту населення                                         - 26 одиниць
2. Фінансове управління                                                                                           - 13 одиниць
3. Відділ освіти                                                                                                           - 4 одиниці
4. Відділ культури                                                                                                      - 3 одиниці
5. Управління комунальної власності                                                                      - 3 одиниці
6.Управління житлово-комунального
господарства і  будівництва                                                                                     - 7 одиниць
        Всього:                                                                                                           -  56 одиниць
Загальна чисельність                                                                                          - 160 одиниць
 
           Секретар міської ради                                                     Н.Пономаренко